dags för nya impulsiva luciatåg på kanelen

image15

monday morning, where did everybody go?
vägen till jobbet idag var..kort. kortare än förut.
måste varit för att jag gick i 40 minuter och tittade ner i gräset
på kanterna för det mesta (och idag var det defenitivt rosie som fick sjunga).
har man inte träffats på mer än ett halvår har man mycket att ta igen.
när man efter några dagar måste skiljas igen vet man varför man
blev vänner , för tio år sen.
underbara brudarna har varit hos mig i helgen. en smak av livet vi levde
på internatet. skulle jag göra om det en gång till? dedär 40 minuterna räckte
inte att komma fram till ett svar. men idag var skum.
vafan, skulle vi inte mötas till frukost, handla efter plugget och basta på kvällen?
jag är inne i helt fel tidsperiod ! Det var då det.
Nej jag skulle inte vilja bosätta mig på internatet igen, nej.
Men jag vill gärna fortsätta mötas efter jobbet och handla -igen och välja ut en bänk
som lixom alla vet är vår bänk -igen och sitta där om kvällarna och skratta och smida planer - igen
och laga fantastiska pannkakor till dedär lata pojkarna- igen och skriva historier
utdragna av kvällar vi inte minns nåt av-igen.
Jag vet att det är på gång, men asja och putte, frida och martin, ta erat pickopack och kom ner.
det är dags att träffas på morgonciggen, ballkongbänken, under filtarna . igen

image16

Kommentarer
Postat av: asse

jag tror nästan jag blev lite blöt om kinderna där! snart händer det och det kommer vara fantastiskt, som alltid! tack för en helt underbar helg, baby! <3

2007-08-27 @ 21:00:24
Postat av: Prida

usch. nu känner jag vad meningen med mitt liv är! snart, snart!

2007-08-27 @ 21:09:07
Postat av: jaaaaa-aaaaanna

babes! skönt att ni läst ! =) sätt igång, jag väntar på er.

2007-08-27 @ 21:21:18
Postat av: Matte-blatte

Jahapp.
Så bara för att man var en fattig nigger i knipa som inte kunde delta i helgen - och bara för att det aldrig blev jag och Älgen, så är man inte välkommen mer.
Sorgligt, och jävligt osmakligt!

2007-08-27 @ 22:19:38
Postat av: janet

mattis! haha du o älgen! osmaklig kan du va själv, jag vet att du inte vill flytta ner hit. men välkommen har du varit varje gång! :P

2007-08-28 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0