screw grekland, vi åker till sibirien!?

jag har en tendens att blogga under semestertider.
är jag verkligen så upptagen annars? pfft..
kan bli. snart får man ju sätta igång att träna inför christmas -07 .
dock ingen träning denna veckan! (som om jag brukar göra det annars?)
malmöfestivalen är i rullning... imorgon åker jag in till olle.
laters blir det shopping med timmy och ännu mera senare
antingen timbukt på scen eller en öl med brudarna. kanske båda.
imorgon var dagen jag skulle plocka och städa lite eftersom finbesök
blir hela veckan ut. kanske skulle passa på nu? fast nu måste jag ju lixom
bestämma om jag ska in till malmö ikväll också. tufft, men det är faktiskt rätt
rent och fint här!
Äntligen kommer asja hit. SOM vi ska tä vin och bryta lår, nu är det dags.
även frida kommer till helgen. woho! brudarna till möllan och kb på lördag!
många dagar till dess och denhär veckan kommer bli den bästa semesterveckan
på hela sommaren (utlandsresan som kommer räknas inte för den har vädret med sig).
nu ska jag inviga första kvällen med en (feströkar)cigg och en öl där ute.
iih så moget.

by the way så kan det inte bara vara jag som tycker att Sibirien låter som
ett varmt sommarparadis! typ i närheten av saharaöknen.
Sibirien = palmer, drinkar, milsvis med sandstränder, 30 grader varmt i vattnet.
dit ska jag åka! (och bryta fler lår)

ajö

Sol & badresor

Sibirien!? I think so!

Kommentarer
Postat av: Asja

Haha! Tro mig..Sibirien är nog det sista stället du vill åka till. Om du inte känner för kyla -50 så kanske. Ses på torsdag, schnygging! Pöss

2007-08-21 @ 17:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0