what would you do !

levnadstecken. man får ju inte vara egoistisk.

Nu är snart denhär ronden av semester slut.
om några veckor får det bli utomlands med superkvinnan, skulle tro!
Har inte blivit så mycket canariehetta i stockholm finland & o-hamn.
Solen tog mest på kryssningen, på däck. men vem vill strippa loss där?
Anlände åter till Lund i.. tisdags kväll, med min nyinhandlade billiga alkohol -
mycket bra att jobbet börjar på måndag!
Har vart mycket slappt sen dess. men idag! idag känner jag att solen
strålar och gräset är torrt och redo för att jag ska få ragga lite solbränna!

men kom igen, man kan väl få drömma lite?image14
I don't wanna keep on wishing, missing
(det är jag och Carrie nu förtiden!)
Eftersom vädret är så b så får jag helt
enkelt gå till banken,
plocka ut lite av mina fonder och spendera
lite pengar.
kanske åka in till malmoe.
Jag menar jag vill inte .. .. 
men vad har jag för val.... ....
Om någon frågar sen så ville jag inte.. ..
Yes, vilken tur att jag kan ljuga
men..det är mina pengar och jag gör vad jag vill, har
haft tillgång sen jag
blev myndig och jag rör dom först nu. jag är ju värd dethär! 
vädret är ju sådär b!
oh but  wait! först lite seth cohen och ryan atwood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0