1985 12 05


Självaste födelsedagen .
Så himla mycket jag fått. Heh vi räknade, över femtio presenter.
Jag måste ha varit väldigt snäll !
På jobbet frågade Snäckan mycket idag om hur och vad jag tyckte om pepparkakor,
glögg , mögelost och så vidare... I flera dagar har Emma och Navvy frågat mig
hur jag ska fira själva dagen. Tröga janna fattar inte.
Bakom min rygg hade dom bestämt med Timmy att storma in här.
(med mitt hjärta?!)
Jag hade precis öppnat alla fjorton paket, (som innehöll tavlor, duntofflor, ljushängare, 
hårgrejer,smink,tallrikar,morgonrock m.m)  kom ut från toaletten, korsat hallen
och halvvägs in i vardagsrummet när dörren rycks upp!
Dom få sekunder jag han tänka innan jag såg var rena hjärtattacken!
"Helvete...! någon bryter sig in i mitt hem, dörren är olåst, timmy hjälp, varför äger inte vi
någon pistol ! , jag vill ringa mamma, det är väl inte en ny mus som låter så mycket, ska jag dö nu?"

Hahaha
såhär i efterhand måste jag ju skratta lite. Hur fan ska det gå för mig! haha.
Det låter så roligt när jag talar högt om hur rädd jag blev och vad jag tänkte.
men TÄNK när det väl händer, blir jag värsta ninja-jänet eller bara lägger jag mig ner
och självdör?

Nåja, inte tänka på döden idag,
när dörren rycktes upp stod där Emma Fia Becka & Navvy med sång och en påse full
med kalas som dukades upp. En aningen rörd ;)
Tack som fan brudar, det värmde mitt hjärta, kärlek till er. På lördag, kalas, på riktigt!

En sak jag önskat mig var fler ..ljushängare(?) till köksfönstret.
Jag hade en där innan, jag fick 13 nya .. baby!
Så mycket mysigare än gardiner.

image47
mitt vinterfönster.

Ajöken, för första gången som 22-åring.

Idag var jag som mest rädd:
När . . . ja, kan ju hänvisa till tidigare rader i bloggen.
(och inte att förglömma; låsa dörren ikväll..mhhe )


Kommentarer
Postat av: Becka

vilket myspys det blev med alla lyktorna!! så fint, så fint!!

på lördag ska vi rocka loss, bruden!! :-)

2007-12-05 @ 22:44:42
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Fiasnäckan

"Kanske var det en ny mus?" Öööh, hahaha, skoj! Väldigt trevligt igår Jänet! Andra diskreta frågor som "vilken buss är det nu man tar till dig? jaa alltså med tanke på lördag, eeeh" missade du =) Blev superfint med lyktorna ju! Ser fram emot lördag. Stor stor kram Fia

2007-12-06 @ 06:52:49
Postat av: Becka

Jag har utmanat dej, din gamle räv!! ;-)
Läs min blogg, inlägget: "Jag har:"

Hoppas du tycker det är en kul grej!!

puss på dej!

2007-12-07 @ 12:36:25
URL: http://www.beckasin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0