pleace don't stop the music!


En sista blogg dethär året, vem vet. men det lär ju fortsätta likadant i fortsättningen . .

Här är städat och fint, jag tycker om mitt hem, speciellt det nyinköpta!
Idag handlades även det nya Nintendo Wii, in. Jag borde nog ha satsat inom både
bowling och baseball ! mmh ! säger då det!
Om två timmar ska jag hämta frida på station, imorgon blir det singstar för hela slanten.
frida står för drinkarna, jag för champangen. vilken tur att ikea hade rea på champangeglas, 1 kr !

Nu ska jag walkie-talka till grannen.
lite kul, att det ibland brusar i den och man kan höra folk prata i telefon, att det kommer in på min kanal.
Så tänk er för innan ni pratar hemligheter och snusk, jänet kanske kan jag tyda det som sägs!

Det var det, det. till sist vill jag bara säga

If mothers ruled the world, there wouldn't be any god damned wars in the first place





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0