emma köper gla-ass, emma köper gla-ass!

emma går iväg på sin rast till macken och köper glarre.
har jag nyligen sagt hur mycket jag tycker om dig,
kexet ;) ?
sitter på jobbet och det är fredag hela dagen idag.
en fredag jag gäärna skulle spendera i parken med en
bikini och för många öl. jamen why not !
Jag och Emmy klarade uppdraget, kanske inte min förtjänst
mest men, we made it ! jag gillar bonus.
petra är mest klantig och tiden går skit sakta!
det är bara vi tre här. eliten eller ej men någon öl kommer
jag då inte åt här och min säljarlust glömde jag någonstans
i tisdags.
HOW EVER . idag är det fredag hela dagen och snart, nästan,
slutar vi.
varför kan en hjort aldrig ångra en handling?
jo, för att gjort är gjort! (fan va jag måste uppdatera mig
på mina skämt!) eller nej, vänta nu!
Jag läste ju ett nytt skämt i KP i veckan ..
-vad hette Elvis bror?
- fjortis.

förresten, har ICKE löst mitt problem med äppelträröktbacon!
Hur går det till? jag kan inte sova om nätterna!

haody!

Kommentarer
Postat av: ämma

Hahahahaha... elvis bror... hahahahahah
Vi ska få bonus trallalalala vi ska få bonus trallalalala
vi ska få bonus...

2007-06-08 @ 14:57:37
URL: http://www.emmmmmmmmmma.se
Postat av: ämma

Kolla in bilden på min blogg-den är nu inte längre svart!
Janna
jag har semester!!!

2007-06-08 @ 22:00:25
URL: http://www.emmmmmmmmmma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0