jag ska bara . . .

då var man tillbaka till skrivandet online igen.
en rad lång kom jag sen fastnade jag för roomservice -snacket
på teven. jag vet nu hur man kaklar och målar. jag kan alla hemligheter.
nu kan jag slita mig igen. tillräckligt mycket för att värma maten jag glömt
äta upp tre gånger nu. efter tre omgångar i micron känns det inte lika kul.
maten står än kvar där inne medans jag lär mig vilken skruv man ska använda till
det där träet, du vet.
reklam.
hur får man till äppelträrökt bacon? man kanske röker ett helt träd först..
iallafall..jag borde valt en kall middag.det hade lixom inte blivit någon skillnad då.
min första blogg känns viktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0