I'm bringing fatty back !


idag var dagen då man tjänar mest pengar i månaden.
Vi hade istället en dailer crash i fyra timmar. komp, cheef, komp !
En fågel viskade i mitt öra häromdagen; att Jag pungade ut 560:- på
inträdet i lördags. aotch!
Jag bad Timmy att "tvinga mig" att träna en kvart varje kväll för ett tag sen.
Han frågade rätt snäll några dagar efter.
- Du, du ville ju träna varje kväll, sätt igång nu då!?
- Nämen.. Jag tittar ju på Ugly Betty..  och efter det börjar ju Desperate housewives....!
(snälla, jag ber, låt mig slippa, jag är så himla svag, jag klarar det inte)

Nu får jag ta tag i det hela. på riktigt. Jag får köra a-la-pippi.
"Lyder jag inte mig själv efter tredje tillsägelsen, ja,  då vankas det smörj!"
Jag ska bara , först .

Ingen idé att tyngdlyfta min (tomma) plånbok .Men, imorgon måste jag shoppa en ny radio,
jag menar, ingen roadtrip till oskarshamn utan musik !

Off we go



Kommentarer
Postat av: ämma

Vi ska sporta tillsammans...!
Du och jag. Jag och du. Istället för bilen så GÅR vi och handlar, istället för att åka med Timmy hem så GÅR vi hem. Istället för att ta hissen ner till postlådan kkl. halv sju så GÅR vi ner. Och så SPRINGER vi och hälsar på varandra titt som tätt.
...eller inte.
eller alltså hälsar på varandra, men de andra? Njaee...?

2007-11-20 @ 21:07:52
URL: http://www.emmmmmmmmmma.se
Postat av: jaaaannnaaaa

jääävlar va rädd jag blev där, trodde ju nästan att du var seriös, men, till våren kan vi GÅ och handla och äta glass på vägem hem.. men nu i kylan... Om vi ska träna loss så bygger vi nåt häftigt och tränar inne, här på Brunnshög

2007-11-20 @ 22:11:08
Postat av: Becka

Ni kan ju börja träna på Gerda med mej!!
Det hade varit kul att få två snygga träningskompisar att gå dit med!!

2007-11-21 @ 13:24:23
URL: http://www.beckasin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0