I only say wow, wow, wow !

Vilket liv. jag tycker nog inte att en vecka av ens liv är så
lång tid, men det tycker dock mister Internet!
Timmy fyllde år förra veckan, (emma också) släkten kom i början av veckan,
till helgen var vi över till tyskland, tillbaka hem hit till familjefest med
karaoke och nybakade bullar, till den nyinköpta alkoholen.
ny vecka började , shopping har varit temat. Nova, IKEA och beckys födelsedag
med utgång igår. Under denhär tiden har Lnite saknat mig , Lindex har fyra nya
underklädes-erbjudanden, min mailinbox är överfull av mest reklam och facebook
orkar jag inte ens tänka på.. hur många vampyrer har velat bita mig sen sist!!??
jag vågar inte titta.
nu tar jag klivet : facebook.. SO last year! nästa år.

I helgen väntar den perfekta helgen.
imorgon ska jag inte göra nåt! (förutom att mysa, äta mat, tvätta,
förmodligen slinga håret och se på idol)
och på lördag ska jag upp och tvinga med timmy
(det har ju varit så mycket affärer i veckan , det känns tungt nu..) & ut och shoppa ännu mer,
komma hem å laga lördagsmat och sen festa som en galning på emmas 25års fest!
jag är så laddad!

imorse skulle jag åka med fiasnäckan till jobbet, jag försov mig.
vaknade tio minuter innan hon skulle komma.
Anledning: Jag var mitt uppe i en fajt med Grease-Sandy! vi ville båda vara Sandy
och sjunga tivolli-sången "you're the one that I want" .
Jag lixom tävlade mot orginalet !
Men jag gjorde samma fel hela tiden. Jag egenkomponerade sången och la till
Bert-stjärt-frasen " I only say wow wow wow" efter "you the one that I want"

Nu ska jag kolla dendär jävla facebook, jag menar... det är ju inte 2008 riiktigt än!


Kommentarer
Postat av: Becky

haha...du skriver så roligt, gumman!
och tack för att du hängde med ut i onsdags och firade lite!!

hoppas det blir en riktigt nice fest på lördag...är riktigt synn att jag missar den. festa med janna är ju alltid fu kin su pa!!!!
puss på dej!

2007-10-19 @ 10:09:31
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: JAG

Inte en affär till!!! Snälla

2007-10-19 @ 17:33:24
Postat av: jönet

Becka, kommer bli tomt utan dig ikväll! men jag önskar dig all lycka :) TIMPA, nu drar vi :P

2007-10-20 @ 11:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0