" im sorry? "



HAPPY BIRTHDAY TOOO YAA

skivan lixom gick på repeat när vi brudar fått
i oss lite champange på krogen. Emmas 25års fest var en hit !

Idag tog det lixom slut. fotbollsledigheten.
tre underbara veckor, lite för bra för att vara sant, lixom. utan fotboll och upptagna
helger. oh no, misstörstå mig rätt. jag älskar ju fotboll. men då att spela, eller titta
på någon outlandish La liga - match. inte när min kille är iväg på träningar och
matcher och får mindre tid här hemma.
Än så länge är det ju mjukstart. två helt lediga helger till, eller något sådant.

Snart gör det kanske heller inte lika mycket då Emma snart blir min granne, yeah baby.
Jo visst bruden, jag börjar kanske röka mer då, men varför inte röka mindre med mig?
Är det då man börjar bli vuxen? när två par bor grannar med varandra?
när man kan springa och låna tvättmedel, laga mat för fyra .....och vägra gå hem, vara en
såndär granne som sätter sig i soffan och inte vet när det är dags att gå hem.. SÅN SKA JAG BLI !
får jag sova här inatt?jag orkar inte gå hem! har ni något godis? vill ni höra en rolig historia?
Jag tar på mig Joey-rollen !
fast å andra sidan, kanske inte ska skrämma iväg dom innan dom hunnit packa upp.
How ever, kul att få hit dom. allt gick så snabbt och bra (låter som jag pratar om en förlossning?)
lite orolig hur det ska gå mellan mustafa (emmas katt) och timmy,
dom har fått en trög start. leedsamt nog.

Fan, har glömt tvätten i maskinen. hey ! vuxenpoäng?

image28

inte tid att gå just nu...


Kommentarer
Postat av: JohanochEmma

=)

2007-10-22 @ 21:52:02
URL: http://www.emmmmmmmmmma.se
Postat av: Becky

men jag då??? får jag också bli din granne?? hos mej får du sitta och hänga hur mycket du vill!!

shit, jag missade en lyckad fest...dumt! men jag hade det bra ändå!! :)

2007-10-22 @ 21:57:35
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: janna

becky! vi har ju ett extra rum ! här kan du vara när du vill :)

2007-10-24 @ 17:45:00
Postat av: Becky

Janna, du är ju för söt!
Akta så jag inte tar dej på orden och kommer springande så fort jag längtar efter lite sällskap... ;)

2007-10-24 @ 21:25:48
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: janna

bara säg till innan du kommer, så jag hinner bädda rent och plocka alla pärmar på sängen, SEN lite senare, sen när du kommer och går som du vill - då är det alltid ordning och reda, när du blivit en den av inredningen lixom =)

2007-10-24 @ 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0