tjejkväll i trelleborg

tiden går alldeles förfärligt fort.....
känns som jag precis diskat upp efter festen och fått av mig öränget,
nu är det redan onsdag och två dagar till helg. hujedamig!
imorgon,torsdag efter jobbet ska vi brudar iväg.
iväg till Trelleborg på "tjejkväll" . Har väldigt stora förväntningar.
Evenemanget som håller till på en galleria innehåller modevisning, tilltugg, extrapriser, 
bubbel och sist men inte minst uppträdande av Danny.
Fan va kul det är att vara tjej ibland. bubbel och shopping på samma gång?
jag menar det kan ju inte bli mer än succé . heh.

känner att det är dags för mat nu, mat....mat..
jag måste ringa och höra läget med kära mor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0