Friday, I'm at work


Man måste prioritera!

Denhär veckan skulle jag :
springa en runda med iPoden
skriva mitt cv
söka jobbet
måla mina naglar
lägga in den vikta tvätten
ta fram singstar & wii till afterwork
klippa becka (fast det var ju ingen av oss krya på =)
införskaffa jeans & skor.

Jag kan ju säga att kalaset till imorgon har jag definitivt fixat !
jag försöker se det som så att jag har ett jobb just nu, jag har en inkomst.
Jag behöver inte göra massa läxor (alltså skriva jobba ochsåvidare) efter jobbet.
jag är en sjuk optimist.
Vi får väl se hur det går nästa vecka.

Redo för afterwork imorgon och helg, är jag iallafall.

måla naglarna, ja, hade jag ju glömt. well. då har jag något att göra 8 timmar på jobbet.
before the fun begins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0