hur ska jag stå till tjänst?



Jag ska bli vd !
eller.. nästan. kanske.

Är det någon som vet vart jag lagt mitt cv? jag är redo för en förändring. som aldrig förr.
visst är det väl bekvämt att stanna där man är,
men helvete. det är dags nu. har varit på samma ställe nu i ett år. tror att det får räcka. tror jag.
kanske be alla kunder att dra åt helvete också tillochmed.

Just nu skulle jag vilja lägga in all den vikta tvätten i skåpen,
springa en runda med min iPod,
skåla med champange och klä ut mig till björn borg,
skriva mitt cv och fixa (kanske just detdär jobbet?) en förändring.
typ vara sjukt effektiv med andra ord.

men,. det är bara tisdag(!) och det känns som ledigheten infann sig för jätte länge sen!
I press snooze och går miste om allt istället.
Så att... jo, vd, det blir jag nog !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt att du nämner Björn Borg, tittade i våran utklädningskatalog igår å vem var inte du då? JO, BJÖRN BORG :)

2008-04-09 @ 14:59:17
Postat av: janna

vem ärdu då? puss? =)

2008-04-09 @ 18:03:46
Postat av: emma

www.komet.se

2008-04-12 @ 22:18:45
URL: http://emmmmmmmmmma.se
Postat av: Anonym

Det är ju jag, din "man", Johan! Har du redan glömt bort mig ??(!) :(

2008-04-14 @ 20:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0