Jag och min (frånvarande) öl



Man vill ju göra avtryck som koms ihåg.
Gynning ville göra ett program om saker som är viktigt och berör -
det handlade om parfym och kändisskap.
Schulman stör sig och är superviktig-  modebloggar var viktigt att mörda sist.
Kurt Cobain var grym musiker och levde drömmen - han dog av.
Lauren hade en sommar i Paris med designers - hon valde stanna hemma och bli dumpad.
Veckorevyn har ordet varannan vecka - dom väljer att beskriva sex för 12åringar.
På jobbet blir man vald till våning 2- tillslut är det så många att man mest får sälja precis som innan.
Jag gillar ju alla dessa nämnda, men... va-fa-an!

Livet är ironiskt. Jag är ironisk. Mitt hår är ironiskt.


Egentligen är jag glad. På lördag har jag ätit alla mina piller färdigt,
om vädret är lika bra som dessa dagar ska vi ner på torget och dricka öl - i solen.
Jag ber för fint väder, jag är ölsugen.
Det är det hetaste samtalsämnet just nu.
(Var på &bar efter jobbet men jag volontärade att köra så jag missde ölen!)
På lördag kommer Idolsökningen till Lund. Jag ska inte söka. Jag har vänner som vill att vi
ska dra. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om dom skulle lyckas övertala mig.
Det har inte gått hittills, och jag ska inte det. men, blir jag erbjuden mer än 10tusen så går jag.
Det finns så många anledningar att inte gå, en mer än andra:

Just nu är ölen på torget så mycket mer attraktiv.



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag blir lika arg och besviken varje gång du inte söker :(

2008-04-03 @ 22:20:37
Postat av: emma

hmm.. så de e fler än vi i lund som tycker att du borde söka?

okej, du får 10 001 kronor av mej om du söker. plus en öl eller fem.
jääänet...lördag klockan 8 kommer jag upp.. hmm.. måste kanske öva lite innan?! Är där vid sjutiden så att du kan sjunga upp innan.

2008-04-03 @ 23:23:39
URL: http://emmmmmmmmmma.se
Postat av: Janna

Frida, hej gullet du är mysig!

Emma, jo jag tänkte att... jag vill ha tillbaka extranyckeln :P
Men fan, vi kör stortorget och bärs vid 12-13-tiden.
Vi hörs ikväll förresten

2008-04-04 @ 18:38:22
Postat av: Becka

Du fick din öl! :)

2008-04-05 @ 21:38:50
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: David

Du hade kickat ass på en idolaudition men kickade lika mkt ass i Bärets säng, så jag är nöjd med ditt val!

köss

2008-04-06 @ 13:43:09
Postat av: Janna

David det låter ju som att en har leeeegat! haha

2008-04-06 @ 14:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0