Josies on a vacation far away


Det är roligt att vara förföljd av musik !

Gjorde mig iordning för att dra iväg igår förmiddag, nynnandes på The Outfield - your love.
Men jag hann lixom aldrig spela den.
Senare när vi drack öl på torget så gick jag lagom glad bort till SevenEleven,
där inne spelades The Outfield - your love. ganska pepp.
Sen fattades det nästan bara att mitt ölglas skulle förvandlas till plast så var
trivseln lixom gjuten.
Kom hem för att duscha och dona för att festa med gänget i malmoe,
tog på mig mina stora hörlurar, satte igång iPoden, väljer att iPoden ska blanda
fram en låt, då kommer den låten. visste inte ens den fanns där!
Påväg till malmö i bilen så hade jag ingen som helst kontroll över stereon, jag satt därbak, bilägarens
egna brända skiva satt i, vi lyssnade inte på någon hel låt, förutom efter ett tag. Den låten.
Hemma hos Per hade jag glömt bort alla öden . precis när jag ska kliva utanför dörren för att
åka till debaser så leker Erik på datorn och låten börjar spelas.

http://www.youtube.com/watch?v=qmqysbR-gUk

Puss, för jag är så himla trött, jag gillar det
Fantastiskt.
Ja, jag ville bara mest inte börja en ny vecka med öl som rubrik.
Och Mange, I know you like your girls a little bit older.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0