nybakat . . på bild



Vilken pli, eller inte !
Skulle gå upp vid nio idag för att
få mig en promenad - ta mig till affären
och handla, komma hem och baka bröd till frukost.

Min beställda väckning ringde i tid, men något säger mig,
när det är sådär fruktansvärt skönt i sängen att
"äh, jag äter müsli, det går lika bra "
Gud vad tråkig jag är !

 


MEN i eftermiddag ska jag gå till affären för jag ska laga
lyxmiddag till mig och mr T innan det är dags för festivalen.

(trevlig respons på min comeback igår!)

Kommentarer
Postat av: Nimvall

Jag får väl visa lite respons då, men jag får ju liksom aldrig nån respons av dig på min blogg, eller svar här av dig för den delen heller. Fatta va dissad jag känner mig. gråter varje kväll..

2008-08-21 @ 23:39:53
Postat av: J

vilken gnällig stämning det var här...?

du kan ju skriva din bloggadress till mig

så jag vet vilken blogg du har så kan jag ju kolla in den.. Och nu vet jag vem det är som skriver, för nu har du presenterat dig. men som sagt, länka din blogg !

2008-08-22 @ 12:57:48
Postat av: Nimvall

Har skrivit bl.a Mamma Scan, trodde du visste att det va jag eftersom du kom på det smeknamnet :) Inget gnäll alls, det var ett skämt. Gick nog inte hem.. lipidami.blogg.se

Hoppas ni mår bra nere i skånelandet.

2008-08-22 @ 17:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0