semestertider fortfarande



Jag är kass på inlägg. har ingen inspiration
och så är jag så sjuuukt upptagen . ha !

hm.
igår drog jag emma navvy & fia först ut
och träffade små små kattungar hos emma j, vi fick
mata med nappflaska. helt otroligt söta !
Vi körde vidare . vi åt mat och drack öl hemma hos Navvy.
Senare tog vi tåget in till malmö och lilla torg & yellow mellow.
alldeles lagom. en cider senare ville vi ha mat igen.
Därefter åkte vi en väldigt rolig resa hem.
Vi var dom första taxikunderna som inte stank alkohol.
Vi fick dra till med att vi hade haft en trevlig kväll på fin krog och god mat.
Även fick vi använding för våra säljarnamn och
Karin (emma) Lindström har ett barnbarn som är sexton år...
själv är hon 25. bra jobbat tycker jag.
Vi hade "åkt limo in till storstan för att komma ifrån våra familjer,
åkt raka vägen in till macdonalds, beställt oss varsin lyxig happy meal
och sen betalat taxiresan hem som var dubbelt så dyr som maten
vi åkt in för att äta". Vi skrattade, en hel del - det gjorde han också.

Idag har varit en mellandag. Ska snart , efter vänner - sätta igång med ett träningspass.
Imorgon kväll spelar flogging molly och millencolin på festivalen. bra musik !

Sen på lördag ska vi brudar ha för(kalas)fest i fias mammas lägenhet i malmö.
Ser fram imot den utsökta fisksoppan ! Mer brudigt blir det, efter utgång ska vi
ha pyjamaspartaj och sova över i lägenheten. Hur länge sen är inte det ! :)

Kommer kanske lite bilder senare ikväll, nu börjar vänner!
Eva Vallín signar ut

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tror att hon heter Emma L nuförtiden

2008-08-20 @ 19:50:27
URL: http://www.emmmmmmmmmma.se
Postat av: Janna

för mig kommer hon förALLTID att vara emma j,

men jag får försöka lära mig dååå

2008-08-20 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0