vardag och rutiner . TJUHOO !



Sovaöverkalaset i malmö var hur kul som helst!
Tidigt tidigt på morgonen hade vi skrattat klart...
eller ,slutat skratta har jag nog inte gjort än men då
tog vi en vilopaus iallafall.

Jag borde sova.
Jobbade min första dag idag, tillbaka till vardagen och
det är jag supersugen på. rutiner, kvällar vid teven när alla serier
startar, börja på street , ta vara på helger och hela skiten faktiskt !

Jag borde börja lägga mig tidigare på kvällarna.
Inte för att jag är supertrött på morgonen direkt men det
känns som att jag är uppe nästan onödigt länge.
Elva är väl inte heller så sent men vad finns det att göra?
Man har ju ätit städat och hängt klart vid typ nio-tiden men dom
två resterande timmarna är bara onödiga varva-ner-minuter
MEN jag pratar med mor min på msn just nu, och
så länge hon är vaken känns det iallafall okej att vara uppe.

(Vilket långt inlägg!)
Imorgon kommer Deeeejv hit. Han ska bo här ända till söndag.
Vilket pepp., jag ska göda honom så gutt så.
Till helgen kommer nog också broderDaniel och Mange..
Vem har glömt mitt inlägg om dendär helvetesmorgonen
med dammsugarorkestern och nykläckarLOOOOND ? inte jag!



Kommentarer
Postat av: emma

mooomiiiiin

2008-08-26 @ 11:59:09
URL: http://emmmmmmmmmma.se
Postat av: Jäneet

självdör en liten bit varje gång.

mooMIN huset !

2008-08-26 @ 14:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0