The magical nine minutes



Jesus take the wheel !?

Igår... haha, vart fan ska jag börja stevie?

MEN OKEJ .
Klockan ringer, du hör den, du ser tiden, du tänker "bara nio minuter till" . lätt matematik. alla har vi varit där.
Snooze. alltid på din sida.
Jag och han, vi satt och pratade halva natten tror jag om just detta fenomen snooze.
Tänk dom dagar du snoozat, vad har du missat? Du kanske inte ens gick upp efter första gången utan njöt en till.
klockan ringer
" Hm... what's todays date... 9/11.... nää.. I'll catch the next plane, I press snooze"
Snooze could be life changing, we think!
Eller.. klockan ringer precis som vanligt klockan sex, om två timmar börjar jobbet. Du har ju all tid i världen, när du tänker efter. you press snooze. du vaknar alldeles för många snooze senare och har försovit dig till jobbet. du vaknar nio minuter efter att du skulle varit på plats,
vad gör då nio minuter till, du är ju redan försenad hur eller hur.
" oops... it lunchtime at work right now.. fuck it im already late...I press snooze"

Hade våra föräldrar valt att snooza för 20 år-sen-nånting - så hade vi kanske inte varit här nu.
Pappa tror jag är förkyld när jag nämner snooze , typ.

Vi kom även fram till att folk som ligger i koma borde fungera på något liknande sätt...
" Hm... maybe it's time ... how do I feel.... nää... I press snooze"
" My god, I have been sleeping for ten years, heard my wife just left me......!... nää... I press snooze"

Nio minuter . mer eller mindre.
Jag ska säkerligen snooza imorgon, men tänk då vad man kan missa när man snoozar,
nu kom jag knappt på några bra förslag men t.ex...
I press snooze..... Under tiden kanske Stevie hinner beställa konsertbiljetter till Hanson,
som är slut när jag vaknar nio minuter senare.
Och när jag får det tråkiga beskedet kommer jag bara på en enda sak :
I WILL PRESS SNOOZE AGAIN !


Have a nice mondaymorning. Snooze or lose y'all !



Kommentarer
Postat av: Stewie

Jäkligt bra sammanfattning du! Nu ska jag sova så jag får snooza lite snart!

2008-02-18 @ 01:53:22
Postat av: Stewie

Jag vaknade en halvtimme innan jag var tvungen att vara i skolan idag. Yeah, I pressed snooze!

2008-02-18 @ 23:47:09
Postat av: jänet

hahaha... självklart! man vill ju inte verka pretto.. ELLER HUR

2008-02-19 @ 22:14:36
Postat av: Becka

Jag snoozar ALDRIG!!!

Vill du kommer på melodifestivalhäng hos mej på lördag?? Kanske du, kanske jag, kanske Navvy och Fia.
Hade la vatt nice?!
Svara när jag ringer så bestämmer vi nått.
Om du inte just har snoozat!

2008-02-20 @ 18:10:52
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Anonym

Tja becks.
kanske hittar du svaret här.
Jag får nog besök på lördag hem till mig,
så jag får lyckligtvis slippa melodifestivalen :P
MEN umgänget hade dock varit trevligt. pözzzzz

2008-02-20 @ 20:33:44
Postat av: Becka

Aha, du är inget melodifestivalfan?? Trodde jag nästan... ;-)
Ha så trevlig på lördag dock!
Men Janna, det börjar bli alltför längesen vi sågs...gillar jag inte!
puss!

2008-02-20 @ 22:39:33
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Anonym

vi får se becks, jag har täntk att ha en väldigt lugn helg. blir inte besöket av så hör jag av mig!

2008-02-21 @ 17:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0