rudolf-syndrom



I helgen var vi på 'svärfars' 50års fest. riktigt kul. vi satt vid ungdomsbordet vid middagen.
där var ca 80 personer. riktigt trevligt. timmys impuls-tal var fint, baby!
För övrigt fanns där ett liveband och det dansades genom natten, några män
försökte lära mig bugga, detdär med takt, det kan jag, men bugga.... har varit bättre!
Har för mig att jag kunde det på discona vi hade i sexan!?
men kul var det !

Annars i helgen har jag
fikat inne i örebro stad
köpt tennisrack,golfklubba & baseballträ till nintendo wii
kissat på utedass
blivit "misstagen" för Tilde i Lets dance
suttit framför öppen spis
sovit i gäststugan
dansat med timmys farfar (min idol)
åkt 120 mil i bil


En annan höjdpunkt var när vi skulle hem från festen, jag timmy och tobbe (t.s bror)
'svärmor' körde oss i våran bil - Sune-skivan vi har i bilen är rätt kul,
men efter en massa öl och shots var det mycket roligare!
Rudolf-syndrom, det måste vara den bästa sjukdomen, ever!
Jag är iallafall ett väldigt stort fan, rudolf, har tagit mitt hjärta och hälften av mina nerver !!






godnatt , rudolf !

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag var uppe i Brunnshög i lördags. Saknade er.
Men det kommer ju fler tillfällen!!
Puss gumman!

2008-01-22 @ 10:56:10
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Fiat

Misstagen av Tilde i Let's Dance? Man tackar. Fick du skriva autograf? Sunes jul är bäst, om du inte har den får du hemskt gärna låna Jänet.

2008-01-22 @ 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0