Så som vi krattar gången , så får vi gå.



Halleluja, tiden går åt HELT rätt håll.

Idag kom jag och fia på, på vårt kontor, att livet nog skulle bli mycket mera
spännande (både för en själv och alla andra) om man lixom överdrev allt,
eller iallafall på något sätt poängterade allt. alltså inte heller några lögner.
Jag kan ju dra ett exempel för säkerhets skull !?

- Ölen vi drack på torget igår var nice
blir istället
- Helt fantastiskt vad ölen smakade underbart igår, helt OOOTROLIGT !


Lite bättre , lite dyrare


Ja, tiden börjar gå åt rätt håll  nu känner jag.
På kontoret peppas det på ölhäng i parken och på torget. förra våren var sådär
FANTASTISK spännande och ny.den spenderades på torget.
 Denhär ska bli bättre, nu hittar jag till de flesta ställen och har en alldeles egen bil. he.
Ljuset existerar faktiskt när man kliver ut från jobbet på eftermiddagen, jag noterar
och letar skillnad varje dag!
Och idag ringde sirre (mamma min) och peppade på en solsemester om någon månad.

Jag ser fram imot att ta på mig ettpar tygskor, packa ner några öl, och skutta iväg
en våreftermiddag och hänga! jag orkar snart inte vänta mer...
OCH SJÄLVKLART ska  BAO spelas i min nya ipod med låten "det är vi ändå" !


Light 'dem candles!



Kommentarer
Postat av: Fiet

Så UNDERBART att det är TORSDAG idag. Det INNEBÄR att det ÄR fredag imorgon! FANtastiskt! Vi får nog träna lite på det där Jänet...

2008-01-17 @ 06:55:37
Postat av: haha!

fast ATT betona fel är riktIGt rolig DET också FIET!

2008-01-17 @ 18:45:56
Postat av: Pontare

Oj, har BAO från kbg gjort en egen låt? Inte illa, haha.

2008-01-24 @ 15:45:30
Postat av: jag

haha, nä han sprang, mest. vem är du pontare?

2008-01-26 @ 13:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0