sista veckan !


hej hej hej hej
jag uppdaterar dåligt dåligt.

imorgon börjar en ny vecka. sista veckan,
sen tar jag lite semester, börjar med två veckor.
Åker hem till oskarshamn och havet, som det ser ur just nu
så sticker jag redan på fredag efter jobbet, då får jag en roadtrip
tillsammans med olivia !
Det är så mycket jag vill göra. bjuda ut mamma på stan,
hänga med asja asja asja och alla andra brudar, träffa favoritgrabbarna,
träffa linda och wilmer som precis börjat gå, bada åka över till öland,
kanske en runda på djurparken, sola och bli brun, för att inte tala om alla
drinkar vi ska dricka , en ny varje kväll.


 

Finns det verkligen någon skillnad mellan oskarshamn och Newport Beach (CA) ?
mhhe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0