Greta !



Jag tänkte svara på ett läsarmejl.
Låttips som får mig glad. man kan inte alltid välja
domdär gamla goda säkra valen, ibland måste man go crazy.

Just nu, för att få igång mig för kvällen lyssnar jag på

http://www.youtube.com/watch?v=RDMPATlwLNA

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen måste jag köra iväg
(om man skulle ta en promenad) och köpa gäddfil, det är min
insats till grillen ikväll. och lite eld och sånt.

Förresten, kom precis på att Greta is missing!
Hon har inte varit i min soffa på jätte länge, säkert flera flera månader,
och jag kommer på det först nu! hoppsan.....


Här är greta tillsammans med frida förra våren, på den tiden när jag fortfarande
kom ihåg henne.....



Fortsättning följer  . . .

Kommentarer
Postat av: emma

jag tänker INTE tala om var Greta befinner sig.

2008-06-05 @ 17:59:52
URL: http://emmmmmmmmmma.se
Postat av: Anonym

nämen! :(

2008-06-06 @ 22:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0