rens är inte lyx !

Till dig Emma så hänvisar jag till sista raden i inlägget, gå ner direkt.

Förra helgen gick jag med på (vilket jag inte ens minns!)
att Emma och jag skulle rensa ur mina fyra garderober, min
byrolåda och alla kassar med kläder, för att få ordning på allt
och skänka alla dessa kläder som jag inte använder till välgörenhet.
Det är ju jääääätte bra. Men eftersom förra helgen var så kanon
med det fina vädret så blev det aldrig av, så nu,
denna fredag är emma mig i hälarna.

Hon försöker få mig att vi ska rensa allt detdär ikväll, en fredag!
Jag vill ju hellre att vi ska spela kort, se på film, lixom göra något roligt.

Hon ger sig inte! Jag har precis varit iväg och hämtat mat, nu frågar
hon om jag har ätit klart, jag svarar "nej" ¨på msn.
Undrar om hon tror mig om jag äter hela kvällen?

Det kommer nog heller inte hjälpa att låsa, för kära grannen har ju min extra nyckel !





måste komma på en plan ... det börjar bli brådis, jag har "ätit" länge nu.

Hej Emma, jag som var så sugen på att städa och rensa denna fredagkväll, faktiskt,
men det kom upp något, jag måste tyvärr ta det väldigt lungt ikväll... inte anstränga mig och så...
tyvärr... nästa helg kanske?"

Kommentarer
Postat av: Emma

NUUUUUU koooommer jaaaag....

2008-06-13 @ 21:54:39
URL: http://www.emmmmmmmmmma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0