its the end of an era



Jag tror att.. idag började mitt sommarliv.
Detdär med att jag skulle vara ute och inte sitta still
och ta vara på kvällar (när jag jobbar) .
Körde ett ordentligt pass med powerwalk, springintervaller
och på en lekplats fanns minicyklar och gungor vilket
gjorde träningen rolig :) Hoppas att jag vill hålla igång !

Fick en bild idag som är från midsommarnatten när jag
och emma hade bytt om och åkt till malmö . hee



Imorgon ska vi mötas kvart över sju här nere , för att promenera till
jobbet. ja det ska vi. så jag borde sova.


För övrigt denhär veckan blir det tjejkväll på bio. SATC ! äntligen.
på lördag blir det tjejpartaj hos slirmarie, hon lämnar kontoret
på fredag ! Partty it is. Skulle också klämma in mr T ..för från lördag
till nästa söndag är han iväg på sports camp.
Det kommer vara så rent och fint, och tomt? passa på att hälsa på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0