Rock the casbah !


Jannanas har börjat bli poppis, lite i allafall, så många som läser just nu -
så många känner inte jag . hehe.

Ikväll får jag vara uppe länge! Tisdag, ganska lyxigt ! visserligen ska jag jobba
imorgon men börjar först vid 12. vilket betyder sovmorgon. ska bara jobba halva dagen på min plats,
kvällen ska jag och snäckan upp och vara coacher med emma och navvy
för säljarna på kvällspasset, därefter visas matchen på jobbet, blir sent kvar...
mat och fotboll bangar jag sällan på dock !

Tänk snart är det semestertider(!), det värsta är ju att vi är halvvägs till jul nu..
snön från sidan, skånevintern, tomten, allt detdär var ju nyss? tomten är halvvägs tillbaka !
Vilken ångest att ens nämna det, men det är den bittra sanningen.
Jag flyr norden ! Ska hinna med en jäkla massa myggbett och magplask först!


Hittade en gammal bild som är säkert minst 5 år gammal.
jag ser liten ut, men tänk om jag hade mamma här som kunde
fixa pappiljotter och sånt där i håret, så fint det var!



Förresten! Har glömt berätta att jag pratade med Bert Karlsson för ett tag sen,
jo, när han svarade, så la jag på.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0