Den perfekta arbetaren



Festen för Daniel var en hit. vill bara föreviga.

Kom hem till Lund i måndags kväll.
Huvudvärken jag fick framåt sängdags... det ilar i tänderna när jag tänker på den,
gick till jobbet rasslig som fan i tisdags, kom hem från jobbet med bultande huvud
och jobbig förkylning, la mig i sängen, låg och snyftade för min värk fram till läggdags,
somnade utmattad.
Gick till jobbet idag och kände mig piggare, min röst höll för nästan alla kunder på förmiddan.
Efter lunch började värken igen. Har aldrig varit med om något liknande.
Bakhuvud, ovan bakom och under öronen ner på käkarna och högs upp på skallen -
känns det som att allt ska explodera, typ att jag har förmycket blod i skallen.
Åkte gråtandes hem (moget) med värken och en kokande panna
och har legat i sängen, fram till NU, nu släppte det litegrann
så jag passar på att resa på mig.

Jag undrar mest vad jag bär på. Är det... 45 graders feber? är det hjärntumör?
Det enda piller som någonsin fungerar är Ibumetin, men nu när jag tar det lättar det
inte ens, ett tag blev det fanimej värre!
När huvudvärken lättar så märker jag ju att jag annars känner mig kry,
bara detta vans som exploderar när klockan slagit 13 !
Bihåleinflammation som någon läkare hade trott, sexigt.

Jag kämpar mig till jobbet varje dag, för snart är det fredag och jag älskar känslan
att få gå hem och ha helg. Jag ska definitivt vara frisk och kry i helgen
om jag så ska svänga in på akuten  en snabbis för operation.

By the way, Frida om din kommentar, klart du ska hit på valborg, jag vet inget som
händer än, och det som händer, där är jag, och dit ska du.

Angenämt, nu har jag stirrat för mycket på skärmen (eller vart det nu kommer ifrån,
jag jobbar ju med det.......)
vill ju inte riskera något i onödan.
Innan jag går vill jag bara säga


-AAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJHHHH!    !      !




Kommentarer
Postat av: Becka

Janna, hoppas du mår bättre snart!
Kram på dej!

2008-03-27 @ 10:27:53
URL: http://www.beckasin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0