Tävling. som fan.


Nuni!
För ett mycket bra tag sen så var jag och Frida iväg.
någonstans. i sverige. (kanske har man följt min blogg?)
Vi tog en herrans massa bilder och hade en mycket bra dag/kväll.

Här är tävlingen. På kortet nedan ligger det en Krona mellan två stenar.
Och denhär kronan ligger alltså där just nu.
( får jag ju verkligen hoppas, vi måste kolla upp det snart)

Den som hittar pengen vinner inte bara en krona utan även Jannas egna tävling. (bara det!)
Priset är mycket högt. Jag blir vääääldigt imponerad om någon av er hittar den.
Då blir det prisutdelning vill jag lova!
(Om jag redan avslöjat var pengin ligger så får du tyvärr inte vara med och spela,
men du får jättegärna skriva retande kommentarer)

Lycka till ! Må bäste henom vinna!


image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0