haru' seth!



Inatt vid fyra vaknade jag av att T och hans bror var här och dumpade
lite väskor och sånt. Eller, jag vaknade av en massa pussar på kinden.
Egentligen borde jag ha blivit rädd, ,men icke!

Nu är dom två och svärmor i tyskland och shoppar loss.
lagom till ikväll. Vid fyra ska jag hämta upp Frida (och kanske martin)
på centralen. Frida och jag ses några gånger per år och när vi
bestämt en helg ihop kan den aldrig gå fel. Jag vet
att vi kommer att börja här med förfest här hemma
följt av favoritstället Sapla på möllan.
Därefter blir det drinkar på Debaser och vill vi inte stanna på den
förtjusande uteserveringen går vi vidare till KB.
Känner mig säker på våran grej!

Innan jag ska hämta henne tänkte jag köra iväg till någon galleria
och fylla på klädalternativet.
Ska först börja dagen med det jag gjorde hela kvällen igår, kolla klart OC-boxen.
frulle och seth cohen,  sjukt bra start på dagen !

       

Jag och Frida vid olika tillfällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0