jag känner som det blev som inte som jag tänkt


folk uppåt landet sparar som verkligen inte på ordet.
flera stycken varje dag. det är JÄTTE kul att härma och överdriva
när man lagt på. jag har superkul.

Sjukt behaglig dag. Givetvis ska det vara sol och värme men idag har jag verkligen
gillar att regnet öst ner hela dagen. Inne på vårt kontor släckte vi taklampan,
tände våra bordslampor, jag lutade stolsryggen bakåt, fötterna på min pall, och
sen kränga på, som bara den, med lugnande regn utanför.
sådär skönt sömning och skrattig hela dagen.
Nu fryser jag. Av någon anledning skulle jag vilja krama Pippis pappa.
har fått för mig att han värmer.




Ska dra på golv värmen på toaletten till max, sätta en propp i duschen och
skapa mig ett ångbad. och kanske drömma att jag är i ett annat land.
i några år. jag känner mig redo att flytta utomlands.

by the way så ska jag sova ensam i två, kanske tre nätter denhär veckan
och jag känner mig stark!

PEACE! cheesus så kallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0