majfredag



Fredag. fredag. fredag. alla tjatar hit och dit, lika spektakulärt varje gång.
Faktum är att det precis är vad det är.

Fotningen igår var trevlig. "Zlatan" gjorde det så behagligt så.
Jag såg ut som en påskkärring i nyllet. jag gnällde över foundation. mycket.
Till alla fans lägger jag upp ett exemplar här.





Tär har fortfarande inte fått sin present från mig. det värsta är att jag har hittat en till!
Frågan är ju bara om man förtjänar det när man skickar ett mms till mig
med tjutande erik gadd-musik! (för jag grät ju resten av dagen helt förtvivlad)

Nu ska jag ha helg.
hörs vi


Kommentarer
Postat av: Becka

Det är ju det jag säger: You are the next supermodel!! Så vacker, så vacker!! :)

2008-05-18 @ 13:43:44
URL: http://beckasinnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0