mEgo



Frida kommer lite senare än planerat, "tack vare det" har jag hunnit med en del idag.
Men nu ska jag alldeles snart åka och hämta upp henne.
Innan det tänkte jag lägga upp lite egobilder som jag just tagit
på mig själv. haha (vad håller jag på med)
Här är iallafall jag i kvällens (tror jag) outfit, skjortan är det mesta som syns
och den är nyinhandlad idag från topshop, har den instoppad i en
svart hög tajt sak som kallas kjol.

     

och by the way min sjukt fina bukett som står på bordet !


image72


Detta var ju lite lagom själviskt och gutt !
ses och hörs, ja, om jag vill .



Kommentarer
Postat av: emma

jag tycker att du e snygg!

2008-05-31 @ 22:17:10
URL: http://emmmmmmmmmma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0