En bit på vägen



Nu har ja kommit halvvägs i dessa
upptagna höst/vinterhelger,
Kvar är
lördag; partty,
jag har nog glömt nämna det här förresten.
Janna loves Herkules, tillslut. slutet gott alltig gott..
Nästa helg: Mamma kommer hit och det stora eventet
sker lörda kväll när vi ska till malmö arena,
jag tänkte höra, ni i malmö, vet nåt ställe vi kan ta min
mor efter showen så hon får bugga lite ? meheh.
Helgen efter nästa: Då är det dags för min födelsedagsfest.
Stjärtligt välkomna.

Lundagänget är inne i ett bra stim just nu.
Någon skrev nångång att feminism var "rock'n'roll and party all night long!"
Vi måste vara galet mycket feminister just nu, ja, mer än vanligt dah..
Förresten, ni minns väl att det är strumpbyx-torsdag imorgon?


Vad ska man önska sig i julklapp?!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Strumpbyx-torsdag?? :)

2008-11-20 @ 11:01:22
Postat av: asja

haha! du är så jävla söt, baby! längtar nå jävulskt efter dig. puss!

2008-11-20 @ 19:27:32
Postat av: Becka

Jodå, jag såg dom allt...strumpbyxorna alltså! ;)



Måste säga att det är himla nice att träffa dej på jobbet varje dag... :)

2008-11-20 @ 20:43:15
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0