Horton och Halloweenbarnen


Igår öppnade T dörren,
det han fick höra nu var iallafall "bus eller godis"..
han valde bus. ungarna blev lite ställda.
Jag menar man har väl med sig ägg eller nåt att kasta på dörren.
Dehär barnen var inte heller utklädda
och när T frågade "HAR ni inget bus?"
då svarar snorungen "Joooo... men det kostar 10 kronor."
HALLÅ!
Jag har gett upp hoppet.

Jag ska ut och träna nu snart, sen får vi se vad denhär dagen och kvällen ger.
T har cup till ikväll, så händer det något roligt så säg till.
Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men jag har inte varit
ute och club;at på länge !
Jag har hittat ro, eller något sånt. Sen vet jag att efter denhär helgen
har jag planer till mitten på december typ.
Iallafall..hyrde Horton hears a who igår, den tänker jag se en gång till
när jag kommer in igen. fin film !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0