vattenlekar



Vattengympa för gravida..var ska jag börja..
Jag ska absolut gå på babysim och såntdär gulligull när
jag får kids, men något som verkligen skrämmer mig är
vattengympa gör gravida.. Jag behöver inte skriva så mycket om
det känner jag.  Till svars får jag att "jaa men öö barn "bor" ju i vatten
i magen å så öö, du vet, navelsträng..öö"
..
Men det ser faktiskt inte så trevligt ut att
gå ner i en bassäng med magen under ytan när det ligger en bäbis
i magen. kära nån, luft !?



Ingen av dom har sin bebis ovanför ytan ! Men själva har dom sitt ansikte
i tryggt förvar ovanför vattenytan där.. man kan andas.
Jag vet inte om jag som mamma eller som bäbis skulle få mest panik,
men stressad, det blir jag. Man är väl ingen fisk heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0