hissad och dissad


Jag är frisk, jag har aldrig uppskattat det mer innan!
Helt sjuuukt vad jag är glad att vara frisk. jag vill ut ut ut!

Ikväll tänkte jag hissa och dissa.

Hissar gör jag den nya idoljuryn.
(amen för andreas carlsson och hans fina tänder. . .)
Äntligen lite ordentligt folk i svensk tv som faktiskt har
varit vidare härifrån. Folk som faktiskt vet vad dom gör,
inget mer, inget mindre.

Dissar, fetdissar gör jag Magnus Betner.
Åh, jag är så himla trött på honom, sedan föralltid
och nu ska han börja visas på tv i ett nytt program.
Jag ska göra allt för att inte råka se det, hör jag Bittner
prata igen så vill jag självdö.
Han tror att han är rolig när han är bitter, det är hans enda drag!
Han har aaaldrig något nytt att komma med, och visst det
kan vara kul att vara bitter, men näe, inte ens det, inte han. Byt fil?
Han verkar stå för vettiga saker som jag har fattat..
det gick nån show med honom i våras el vintras(?) och han ska ju försöka vara kul och alltdetdär
men det han står och pratar om är hur sjukt det är när lillan inte behandlas lika
dant som pojkarna på dagis,. WHERE'S THE FUN IN THAT? ska det vara komik?
I en timme stod han och hade föredrag om kristna, jämställdhet och invandring,
allt sånt "viktigt" och jag höll bara med om precis allt, men publiken skrattade...
(förvirringen är total, bli politiker - du är inte rolig!)

 Dissad

 Hissad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0