Idioti i trafiken !



Jag är så sjukt trött på alla egoister i trafiken!
Jag menar inte folk som vägrar släppa förbi eller
in folk i kö eller väntan, utan dom idioter som
tränger sig in. Jag släpper alltid fram nån annan
som jag ser har väntat längre än mig vid en väg intill,
men nu har alla idioter i trafiken gjort mig så trött
att jag blir arg på minsta lilla och tänker antagligen aldrig
mer vara snäll mot någon.
Senaste exemplet : utanför jobbet är det tvåfiligt
vid ett rödljus, där är ofta fullt.
Folk hinner inte köra så långt förrän det är rött igen.
Intill vägen finns en mack, en ung kille kommer för att
köra ut från macken, men han tänker inte vänta på sin tur
som alla andra får göra, utan vill in i vänsterfilen på en gång,
så han kör ut - medans alla bilar står still vid rödljus-
och ställer sig och blockar för alla (t.ex mig) som kör i
högerfilen, högerfilen som FÖRÖVRIGT hade grönt ljus som slog
om till rött när jag väl kom fram! VILKET uppförande, hade det varit nån gång, en gång,
så hade jag aldrig brytt mig..Men nu har jag stött på så många
idioter i trafiken, dagligen, att jag t.om skriver en blogg om det!
TA HÄNSYN I TRAFIKEN !!



Imorgonbitti åker jag med fru Rosengren till jobbet, och jag säger akta er,
jag har kort stubin vad gäller trafik nu.


SPÄNNANDE dethär.
Imorgon är det fredag, hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0