pekfingervalsen


Jag är lite seg med inlägg, men min kära vän asja är
ju på besök sen i onsdags och jag har inte riktigt tid
eller lust att spendera min tid vid datorn !

Snart återkommer jag och då kan vi prata
om t.ex hur irriterande det är när man tittar på
när någon annan använder ett tangentbord, skriver nånting -
men det går såå sakta, personen letar efter en bokstav men
kan inte hitta den och man vill bara springa fram och
trycka ner bokstaven åt personen , där hon eller han sitter och
letar med pekfingret , bokstav efter bokstav !
Men det kan man inte göra för då poängterar man på nåt sätt
att den som sitter där är dålig, du visar att du irriterar dig,
och sånt vill man ju såklart undvika.

nu ska jag duscha, snart kommer frida hit till oss,
då blir det lördagsmiddag.

Idag tänkte jag förövrigt vinna 66 miljoner på lotto. jag tänker bli glad då.

Kommentarer
Postat av: din bästis

och jag kommer få en utlandsresa där ni ska köpa massa krimskrams till mig istället för att bara ge mig några mille som min modeguru kan sätta sprätt på! fy fan säger jag bara. jag vill inte följa med då.

2008-09-27 @ 12:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0