Ut i det fria !



Det kliar i fingrarna. Jag vet nämligen om att jag kommer
vara utomhus om en timma ungefär, första gången på 4-5 dar!
Tempern har jag inte tagit nu, men jag känner mig inte varm,
det räcker för mig, kvar är hostan och snuva. Allt det ska botas
bort idag,sen ska jag vara friiiiisk !



Ska vädra ur lägenheten medans jag åker på ärenden.
T´s hals har börjat klia idag (nej nej nej nej!)
och min meddocin är slut så det är en kurtur på stan som gäller.
Film att titta på idag, värtabletter mot feber och värk, mera honung,
vitaminer.
Blev ganska varm av tanken på att göra allt detdär, har ju inte lyft ett finger
på flera dagar!

Men jag tänker friska tankar, jag är nästan frisk nu, hade ju velat vara frisk
till idag, så jag ber att jag är frisk imorgon så att jag kan ha en rolig helg. snälla?

http://www.youtube.com/watch?v=0i8eEesdisA
Humöret måste upp nu.
Jag tror att om jag tror att jag är frisk så blir jag frisk, snabbare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0