Den ömma skopunkten



Det finns nästan inget bättre än att önska sig ny musik
att få inspiration av. det enda som är bättre än det, det
är att hitta ny musik på hösten.

Jag kan nästan inte sätta till ord så fint det är hemma hos mig.
Efter jobbet åkte jag och handlade, sen satte jag direkt igång
med att städa kök och vardagsrum, jag putsade fönster!
Fatta vilket tant-göra egentligen, men jag har visst trott fel, man
är ingen tant när man måste putsa fönster, det var ...kul !
Så mycket större det blev här inne, ska inte talaom när jag putsade
fönster senast, kanske var det första gången sen jag flyttade hemifrån
för ettpar år sen? vem vet! haha, huvudsaken är att det är fint
och att jag håller mig varm med massa ljus.
Jag får nog sluta vara så anti tantgrejer. Men jag ogillar när folk i min vänkrets använder
tant-uttryck, det kommer vi inte undan. Inte denhär veckan.

http://www.youtube.com/watch?v=CYlTGPLVoPY

  

I helgen spelade vi Donkey Konga jungle beat, det var skitkul !

Snart kommer grannen Emma och ska inspektera och häpnas av mina
rena fönster, hon kommer bli så stolt. Vi pratar samma Emma som
"tvingade" mig att rensa ur min garderob.
Det är bra att ha en "Monica" runt sig, ibland. Snart vill hon nog gå på
projket; Skor.
Jsg säger blankt och bestämt fetnej .

Gokväll

Kommentarer
Postat av: emma

Hmm... sa du skor sa du? Skoprojekt it is!

2008-09-20 @ 11:25:51
URL: http://emmmmmmmmmma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0