Tradition


Världens bästa helg är här.

Igår efter jobbet bestämde vi oss när vi egentligen skulle gå hem, att vi skulle ta en öl
på stan. Jag Emma Fia Navvy. Årets första öl på uteservering i solen.
Vi var väldigt lyckliga. Vi fyra och nyddår.

Efter det cyklade jag och fia upp till Viggos och beställde mat och medans maten
lagades cyklade vi till hemmakväll och köpte godis , massa godis,
sen cyklade vi tillbaka till viggos, hämtade vår mat, sen cyklade vi hem till fiasnäckan
med mat och SKITKUL program av "grillad".. och så guitar hero.
Sedan cyklade jag hem i natten. Här vill jag lite mena att fy va nice med vår så man kan
vara ute och cykla!

Idag är den stora dagen här.
Vi har en tradition vi fyra; att festa in våren en heldag. Väldigt fyndigt och vuxet,
men mest av allt så gillar vi det.
Idag skiner solen igen och det ska bli 14 grader varmt. kan inte gå fel.
Klockan två ska vi mötas utan för bolaget. Sen är det all in !


 

Detta är bilder från förra årets tillställning, vågar inte lägga upp de
andra, det är mest ansiktsmålningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0