Mot småland


    

Jag och min Snäcka, vi jobbar på samma kontor, vi skrattar konstant,
vi har en miljon egna skämt och nån enstaka gångstil,
vi går på lägenhetsvisningar tillsammans, vi åker mycket bil, vi äter vitaminer tillsammans,
och ibland även mat, vi pratar lustigt tillsammans, vi är praktiskt taget ihop. wunderbar.


Nu är jag redo att åka till hemstaden, jobbar halvdag imorgon,
sen blir det roadtrip hemåt!

Det är ju inte alls blondinabella att fota resväskan...  
hur tänkte jag här?
HUA..!




Kommentarer
Postat av: Fiasnäckan

Hippedihoppedi

2009-02-13 @ 09:19:15
Postat av: Fiasnäckan

Jag vill att vi blir ihop. Detta är en kärleksförklaring. Ärligt, jag förstår mig inte på det motsatta könet. Kan vi inte gå och titta på 2:or tillsammans istället???

2009-02-15 @ 13:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0