Alla stjärtans dag



I helgen ska jag åka hem till mamma! Så himla nice.
Träffa min kära Asja ska jag också, nästan så att jag blir lite rörd.
Ungefär som när jag pratar om våren, jag blir tårögd. eh
Jag ska bara koppla av och umgås,(det är dags nu!) och så festa med såklart.
(dynamit) Bärry fyller 25 på lördag, så det blir inget gullande på alla hjärtans dag
utan det blir partaj!

Dagens ris, går återigen till februari månad, nu är det typ snöstorm ute,
man kan knappt andas utan att fylla hela näsan med snö. va e DET!
( och så rinner sminket å ah ni fattar )
känns som att man bor nere i söder helt i onödan.

Dagens ros, den ger jag till mig själv. kiitos!


[här skulle det egentligen ligga en bild, men jag hittade
inget när jag sökte på "snö i näsan"]

Borde kanske gå upp en
timma tidigare imorgon ifall jag möts av att min bil ser ut såhär:


Man vet ju aldrig med februari månad !!




Kommentarer
Postat av: Johay

Vad ska du göra isåfall? Håsa på den? :P

2009-02-11 @ 20:29:38
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: Janna

Haha..mm! Ångesten vore total ! Man kommer ju inte ens IN i bilen..nyckelhålet..!?

2009-02-11 @ 20:36:52
Postat av: Johay

Det är kanske där du får börja håsa först..?

Ha en trevlig tripp i Otown!

2009-02-13 @ 13:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0