äntligen





Har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv , tror jag !
Jag citerar Fiasnäckan:
- När jag vaknade i tisdags så tänkte jag att det måste vara torsdag idag!?

Ja det har varit mycket hela veckan minst sagt. Efter jobbet skulle jag och mr T
åka och handla, men vi blev sittandes i bilen i en kvart innan vi klev ur
för jag bara orkade inte. klenis? kanske. troligen inte,

Nu är iallafall denhär arbetsveckan slut och nu tänker jag stänga av och ha helg.
Blir nästan rörd av tanken. hah. På måndag ska jag vara i malmö klockan åtta på morgonen,
det är då det.

Nu ska jag snart äta middag, sen ska jag inte göra något resten av helgen.
Förutom att umgås lite ikväll, soffkväll och tofflor,
imorgon vill jag nog shoppa lite..För det är jag värd? och på kvällen ska jag till per och jennie och
umgås lite till och dricka öl. Mer än så pallar jag nog inte.

Aa vilket tråkigt inlägg, men sen lever jag ju knappt heller.
NU SKA JAG HA HELG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0