tillfreds, tillslut


Sov ut ordentligt, vaknade och kände peppet på att
vara effektiv. Hade det inte varit så kallt och halt ute
hade jag kunnat springa en mil.
Jag gjorde istället det jag borde gjort för väldigt länge sen..
Rensade ur walkin-garderoben. Jag funderade på att ta före-bilder
på den, men den har varit så fullproppad med skit, det hade varit pinsamt att visa!
Nu är den hursomhelst ren och städad, och jag ska lyfta ur jackorna och
fylla på med kläder. På något märkligt sätt får jag aldrig plats.
Stackars T , har han några hyllor och skåp kvar? Ibland ser jag hans kläder
hänga i "mina" skåp, stackaren måste ju få lite plats !

       

 Förövrigt har jag pyntat för våren också idag.
Ut med julen och fram med färger och sol !!

Är helt dunzo för dagen, det är dags att slappa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0