Cykelfejs


Bilder, från allt möjligt kommer! de är påväg på att säga.

Hur ser du ut när du cyklar?
Vi har studerat folk på cykel. Cykelansikten är inte fint.
Folk gapar, ser ansträngda ut, gapar ännu mer, kisar med ögonen,
ser ut att vara nödiga, gapar igen.
Det är ganska kul att titta efter. Det bör finnas en ny skala, inte humorskala
(som jag för övrigt har stigit till 7,4 på) utan en hur-ful-är-du-när-du-cyklar-skala.
Jag har definitivt sett tior! hojojoj!

Försök cykla snyggare, ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta!

Imorgon jobbar jag, sen har jag semster till tisdag!
Jag ska över till Gothland! Glad midsommar!


 

Kommentarer
Postat av: Petra

Hälsa Gotland från mig :)

2009-06-17 @ 10:59:04
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0