mellandagen


I eftermiddag ska jag åka tillbaka till Lund,
då ska jag börja lägga upp bilderna från åkandet med fia,
tivoli och midsommar.
Nu är jag hemma i mammas lägenhet, kom tillbaka från Gotland igår.

Sent igår var jag vid havet, jag saknar verkligen att bo vid havet.
Det finns inga alternativ, jag ska göra det snart igen.

I helgen blev jag visad en så fin låt, jag självdog lite när jag hörde den
men det var en härlig midsommardag att vila till:



Nu ska jag träffa mamma på stan för fika, henne kommer jag sakna när jag åker.
Även Asja, henne saknar jag redan. Känslan jag får när jag träffar min bästa vän
är väldigt lugnande och hysterisk på samma gång, men kärlek för mig det är
känslan av att känna sig som hemma.. och när jag träffar dig baby kommer jag hem
innanför dörren, i samma stund jag ser dig.


Kommentarer
Postat av: Asja

Min älskade vän, jag blev så sjukt rörd av det du skrev så jag gråter lite tror jag. Älskar dig mest ju! Snart kan vi bo vid havet tillsammans.

2009-06-25 @ 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0