mellanperiod




Idag skulle jag och snäckan träna, det gjorde vi inte.
idag borde vi kanske ha ätit nyttig mat för att kompensera,
det gjorde vi inte heller.
Efter jobbet for vi och fyllde på min bil med takidaolja, vi var osäkra på om
oljan skulle ner i maskinrummet som det stod "oil" på
(faan fia, det ser ju ut som en fabrik där nere!?) , men det skulle den nog.
Sen köpte vi med oss amerikansk fettomat, åkte hem till snäckan,
käkade mat, spelade guitar hero & sjöng  Queen-singstar hela kvällen.
Jag och fia i hennes röda soffa! Vilken takidadag!
Jag och fia är periodare. Allt går i perioder. Nu har vi en mellanperiod,
såhär innan löning där det slarvas hit och dit och görs undantag.
På torsdag är det löning och ny period igen.
En period i mitt liv började dock redan idag, projekt "få med fia till hultsfred".
Vi får väl se med det...


Kommentarer
Postat av: Snäckan

De e jo fooo fan foo fan de ju fo faan takidaOLJA :) Tyckte inte att det var särskilt takida-beteende och stå där och förnedra sig på Statoil. Snarare en jävla jajamensan-attityd. Hej o hå, vart ska oljan. Jajameeensan!

2009-03-24 @ 23:11:37
Postat av: Josefine

Hahaha du är för rolig. Hoppas att det blir bra på Hultan då

2009-03-25 @ 18:00:44
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0