börja träna. check!


Jag har massa inlägg och bilder att lägga upp
och det har gått så långt att det har blivit en grej av det hela
så att jag skjuter upp det så långt jag bara kan.
Men kanske orkar jag snart! Skulle ju kunna sträcka ut min arm, öppna skrivbordslådan,
ta ut dendär grejen man för in i datorn och mata över bilderna, men nä.. inte just nu.

Idag kära vänner börjar det nya livet!
Det inleds med att jag och snäckan börjar träna boxning tillsammas
på Gerdahallen ikväll. Snäckan låter mig dock inte träna i jazzbyxor..
där gick hela min träningsgarderob åt pipan.....
Nu får vi även se om min Wii-träning har varit helt bortkastad eller ej !


Boxningshandskar TH-221 blåa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0