Emma 30 år

Nu ska jag ta tag i projekten, här kommer bilder från
festen vi hade på jobbet, Emmas 30års fest.

 Födelsedagsbarnet och Fiasnäckan

För att komma igång ordentligt smög jag och snäckan iväg och hade egen förfest

        
Fia har svårt att släppa in ledigheten i kroppen, jag slet henne därifrån och lovade att
vi skulle jobba nästa dag, på bakfyllan.
    Roligt var det!

Vi hörde att det var fler som festade på andra sidan kalaset 
(kanske var det takida?)

 


..som gärnan ställde upp på att leka boyband,
det var även här allt blev svartvitt...


 Varje boyband måste ha ett fan eller en groupie,
de ville dock helst vara själva på bilden, men ganska snart accepterades snäckan!

        

Vi sprang tillbaka till kalaset !

 
och festen fortsatte!
      


     
Gustafvsson spöade mig i Survivor, igeen!

 Det är vi som är E.S.J
det kvinnliga E.M.D, såklart.



partyhissen på jobbet måste besökas minst en gång
varje fest..det är också här bildbevisen för kvällen tar slut...

  






Kommentarer
Postat av: Fiasnäckan

Ojojoj, vilket party! Vissa bilder inte helt okej - men å andra sidan hände grejer som inte var helt okej. PRECIS SOM DET SKA VA. Jag vill fylla 30 snart..

2009-03-04 @ 14:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0